|
УКРАЇНСЬКА МОВА
(за підручником М. С. Вашуленка, О.І.Мельничайко)
119 годин на рік
(4 годин на тиждень)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
І семестр (64
год)
|
|||
Мова і мовлення
|
|||
Мова — найважливіший засіб спілкування
|
|||
Культура усного і писемного мовлення
|
|||
Культура спілкування
|
|||
Текст
|
|||
Що таке текст
|
|||
Будова тексту
Будова тексту. Зв'язок речень у тексті
Частини тексту. Визначення виду тексту та його частин
|
|||
Будова
тексту. Зв'язок слів у реченні
|
|||
Частини тексту. Визначення виду тексту та його частин
|
|||
Урок розвитку зв'язного мовлення. Розповідь за запитаннями. Спогади про літо
|
|||
Текст-міркування. Визначення
особливостей будови тек-сту-міркування
|
|||
Особливості текстів-оголошень.
Основні ознаки художніх і науково-популярних текстів
|
|||
Складання художніх та науково-популярних текстів
|
|||
Абзац
|
|||
Складання текстів-інструкцій
|
|||
Особливості текстів-листів. Складання колективних та індивідуальних листів.
Укладання запрошень і привітань. Робота з повторення теорії
|
ТБ №1
|
||
Речення
|
|||
Розповідні, питальні і
спонукальні речення. Окличні речення
|
|||
Урок розвитку зв'язного мовлення. Розповідь за поданим початком і запитаннями. Осінь
зачаровує красою
|
|||
Види речень
за метою висловлювання та інтонацією. Спостереження за інтонуванням та
розділовими знаками в кінці речень
|
|||
Інтонування
речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Перевірна робота. Діалог.
|
|||
Звертання. Перевірна робота. Діалог.
|
|||
Члени
речення. Головні і другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні. Перевірна
робота. Діалог.
|
|||
Складання
речень і словосполучень. Закріплення знань про головні і другорядні члени
речення
|
|||
Узагальнюючий
урок за темою «Члени речення». Перевірна
робота. Аудіювання
|
ТБ№2
|
||
Слово. Значення
слова
|
|||
Слова з прямим і переносним
значенням
|
|||
Урок розвитку зв'язного мовлення. Опис за власними
спостереженнями. Бабине літо
|
|||
Слова, що мають кілька значень
|
|||
Слова, які звучать і пишуться
однаково
|
|||
Слова, близькі зазначенням (синоніми)
|
|||
Слова, протилежні за значенням (антоніми)
|
|||
Контрольна
робота. Перевірка мовних знань і вмінь з теми: «Речення. Слово»
|
|||
Будова слова
|
|||
Аналіз перевірної роботи. Закінчення
слова
|
|||
Основа слова. Частини основи
|
|||
Урок розвитку зв'язного мовлення. Міркування
за запитаннями. Чому ластівки відлітають найпершими?
|
|||
Загальне уявлення про частини
основи
|
|||
Спільнокореневі слова. Корінь
|
|||
Вправи на
розрізнення синонімів, спільнокореневих слів і форм того
самого слова. Слова з омонімічними коренями
|
|||
Чергування голосних звуків у коренях
слів
|
|||
Чергування приголосних звуків у
коренях слів
|
|||
Вимова і
правопис слів з ненаголошеними [є], [и] в коренях.
Ненаголошені [є], [и], які перевіряються наголосом
|
|||
Продовження. Закріплення правил про
вимову і правопис слів з ненаголошеними
[є], [и] в коренях слів
|
|||
Урок розвитку зв'язного мовлення. План
тексту. Усний переказ тексту за складеним планом. Тварини і люди
|
|||
Зимова
і правопис слів з ненаголошеними [є], [и], що не перевіряються наголосом
|
|||
Контрольна
робота. Диктант
|
|||
Аналіз контрольної
роботи. Вимова і правопис слів з дзвінкими та глухими приголосними звуками
|
|||
Закріплення вимови і правопису слів
із дзвінкими і глухими приголосними
|
|||
Явища заміни в коренях слів
дзвінких приголосних глухими і навпаки
|
|||
Явища заміни приголосних у коренях
слів. Перевірка слів із сумнівними приголосними
|
ТБ№3
|
||
Префікс
|
|||
Урок розвитку зв'язного мовлення. Письмовий
переказ тексту за складеним планом. Будь обережним на кризі!
|
|||
Префікси і прийменники
|
|||
Правопис префіксів роз-, без-
|
|||
Вимова й правопис слів з префіксами
з-, с-. Закріплення правила про вимову й правопис слів із префіксами з-, с-
|
|||
Контрольна робота. Диктант
|
|||
Аналіз контрольної роботи. Апостроф після префіксів
|
|||
Закріплення
правила про вживання апострофа після префіксів
|
|||
Суфікс
|
|||
Урок розвитку зв'язного мовлення. Твір
з попереднім складанням плану. Снігу, снігу білого насипала зима.
|
|||
Закріплення знань про
суфікс і його словотворчу роль у мові
|
|||
Порядок усного й письмового розбору
слів за будовою
|
|||
Закріплення вміння робити розбір
слів забудовою. Перевірна робота. Списування
|
|||
Частини мови
|
|||
Аналіз
списування. Загальне поняття про частини мови. Логічні
вправи на розрізнення слів за родовими й видовими ознаками та
за смисловими групами в межах кожної частини мови
|
|||
Контрольна
робота. Перевірка мовних знань з теми «Будова слова»
|
|||
Аналіз перевірної роботи. Добір спільнокореневих слів,
що належать до різних частин мови
|
|||
Добір спільнокореневих слів, що належать до різних
частин мови
|
|||
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання листа з попереднім складанням плану. Вчимося
писати листа
|
ТБ№4
|
||
Узагальнюючий урок за І семестр
|
|
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
(за підручником О.Я.Савченко)
121 година на рік
(3 години на тиждень)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
І семестр (49 год)
|
|||
Цікава книга
природи
|
|||
Знайомство
з підручником. Вступ. За А.Волковою
«Перший подих весни»
|
|||
К. Перелісна «Ociннi
танці»
|
|||
Л. Костенко «Вже брами ліга
замикае очінь», «Шипшина важко віддає плоди...». Опис персонажа. М. Сингаївський «Осіння гра»
|
|||
В. Сухомлинський «Соромно перед соловейком»
|
|||
Урок
позакласного читання. Вдосконалення навичок правильного, свідомого, виразного
читання. Формування вміння робити висновки з прочитаного.
|
|||
Головний
персонаж. О. Донченко «Лісовою стежкою»
|
|||
Образи природних явищ. За
А. Волковою «Листопад — ворота зими»
|
|||
Узагальнюючий
урок за темою «Цікава книга природи»
|
|||
Від слова – до
книги
|
|||
Мова
— дивний скарб. За А. Коваль «Наш
мова»
За А. Коваль «Наша мова»
|
|||
Д. Білоус «Кожну літеру ціни»
|
|||
І. Січовик «Мова»
|
|||
О. Савченко «Привчайтеся працювати зi
словниками»
|
|||
Урок позакласного читання. Книги, газети, журнали
читай – розуму набирай. Розширення знань про бібліотеку
|
|||
Д. Білоус «Дивне розмаїття». Н.
Умеров «Диктант»
|
|||
За В. Дацкевичем «Як з'явилася друкована книга»
|
|||
За
О. Єфремовим «Як жила книга за часів Київської Pyci»
|
|||
За О. Єфремовим «Друкар книг, перед тим не бачених»
|
|||
Д.
Павличко «Соняшник»
|
|||
Урок
позакласного читання. Мої перші енциклопедії. Ознайомлення учнів
з різновидами енциклопедій.
|
|||
Л.
Повх «У бібліотеці»
|
|||
О.
Савченко «Чи любиш ти читати журнали?»
|
|||
Узагальнюючий урок за
темою «Від слова — до книги»
|
ТБ №1
|
||
З чистого джерела народної творчості
|
|||
Чарівні казки. Українська народна казна
«Кирило Кожум'яка»
|
|||
Українська народна казка «Кривенька качечка»
|
|||
Урок
позакласного читання. Народ скаже – як зав’яже. Ознайомлення учнів з
різновидами усної народної творчості.
|
|||
Народні пісні. Українська дитяча пісенька «Два півники»
|
|||
Жартівлива народна шсня «Грицю, Грицю»
|
|||
Урок
позакласного читання. Українські народні
загадки. Розкриття учням барвистого світу народних загадок.
|
|||
Українська народна пісня
«Пісенька житнього
віночка»
|
|||
Прислів’я . Скоромовки. Загадки
|
|||
Узагальнюючий урок за
темою «3 чистого джерела народ-ної творчості»
|
ТБ №2
|
||
Літературні казки й п’єса-казка
|
|||
А. Дімаров «Для чого людині
серце»
|
|||
А. Дімаров «Для чого людині
серце» (продовження)
|
|||
Урок
позакласного читання. «Казка – це диво, сповнене краси». Вдосконалення вміння
творчо працювати над текстом
|
|||
В.
Скомаровський «Чому в мopi вода солона»
|
|||
Ю.
Ярмиш «Miстo дружних майстрів»
|
|||
Ю.
Ярмиш «Місто дружних майстрів » (продовження)
|
|||
В. Нестайко «Суд у цирку»
|
|||
В. Нестайко «Суд у цирку» (продовження)
|
|||
Урок позакласного читання. Казки українських
письменників. Розвиток уміння розрізняти літературну казку
|
|||
Олександр
Олесь «Бабусина пригода»
|
|||
Н.
Забіла «У дитячому театрі»
|
|||
Узагальнюючий урок за темою «Літературні казки й п'єса-казка». Читання мовчки
|
|||
Байки
|
|||
Л. Глібов «Лебідь,
Щука i Рак»
|
|||
Л. Глібов «Коник-стрибунець»
|
|||
Урок
позакласного читання. «Ці милі, добрі книги». Розширення знань учнів про
створення книг.
|
|||
Л. Глібов «Чиж та Голуб»
|
|||
Перевірна робота. Читання вголос
|
|||
Узагальнюючий
урок за темою «Байки»
|
ТБ №3
|
|
РУССКИЙ ЯЗЫК
(по учебнику В.И.Стативки, Е.И.Самоновой )
(1 час в неделю)
№
урока
|
Тема урока
|
Дата
|
Заметки
|
I семестр (16 ч)
|
|||
Украина —
многонациональное государство
Государственные
и народные символы Украины
|
|||
Государственные и народные
символы России
Украинский и русский языки
— близкородственные
|
|||
Особенности
слушания как вида речевой деятельности
Правила поведения в
диалоге
|
|||
Совершенствование навыков
чтения молча и вслух
Совершенствование
навыков чтения. Чтение слов с сочетанием ого,
его
|
|||
Чтение
слов с сочетанием тся, ться
Тема, основная мысль
текста
|
|||
Структура
текста. Средства связи
предложений в тексте. Проверочная работа. Диалог
|
|||
Слова автора и персонажей в тексте с диалогом
Воспроизведение
и составление диалогов. Проверочная
работа. Диалог
|
|||
Приёмы запоминания прослушанного высказывания
Устный пересказ самостоятельно прочитанного текста. Проверочная работа. Диалог
|
|||
Повторение и закрепление изученного
Повествовательные, вопросительные и побудительные предложения
|
|||
Восклицательные предложения. Знаки препинания в конце
предложения
Предложения, содержащие утверждение и/и отрицание
|
|||
Связь слов в предложении. Объединение предложений в текст. Проверочная работа. Аудирование
|
|||
Обращение.
Знаки препинания при обращении
Устный
выборочный пересказ текста
|
|||
Деление
слова на слоги. Ударение в слове
Перенос слова
|
|||
Гласные
и согласные звуки.
Гласные звуки и буквы, которые
их обозначают. Проверочная работа.
Списывание
|
|||
Анализ проверочной работы. Согласные звуки и буквы,
которые их обозначают. Твёрдые и мягкие согласные. Звонкие и глухие согласные
|
|||
Изложение
текста. Повторение изученного
|
|
МАТЕМАТИКА
(за підручником М.В.Богдановича, Г.П.Лишенка)
136 годин на рік
(4 годин на тиждень)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
|||
І семестр (64
год)
|
||||||
ПОВТОРЕННЯ
МАТЕРІАЛУ 2 КЛАСУ.
ОЗНАЙОМЛЕННЯ
3 РІВНЯННЯМ
|
||||||
Усна і письмова нумерація чисел
|
||||||
Додавання і віднімання
двоцифрових чисел без переходу через десяток
|
||||||
Додавання і віднімання чисел частинами
|
||||||
Зв'язок дій додавання і
віднімання. Задачі на знаходження невідомого від'ємника та задачі на дві дії
|
||||||
Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка
|
||||||
Повторення додавання і віднімання виду 38 + 2, 80 — 4
|
||||||
Повторення додавання і віднімання виду 36 + 7, 73 — 8
|
||||||
Перевірка віднімання додаванням.
Знаходження значень виразів із буквеним компонентом
|
||||||
Збільшення і зменшення
числа на кілька одиниць або в кілька разів. Повторення одиниць вимірювання величин
місткості й маси
|
||||||
Повторення додавання виду 46 + 39
|
||||||
Повторення віднімання виду 73 - 28
|
||||||
Таблиці множення чисел 2 і 3. Знаходження
значення виразів, що містять дії різного
ступеня
|
||||||
Додавання і віднімання двоцифрових
чисел із переходом через десяток. Одиниці вимірювання часу
|
||||||
Зв'язок дій множення і ділення
|
||||||
Засвоєння таблиць множення чисел 2 і 3 та ділення на 2
і 3. Складання й розв'язання обернених задач самост.робота
|
||||||
Таблиця множення числа 4 і ділення на 4
|
||||||
Таблиці множення числа 5 і ділення на 5
|
||||||
Контрольна
робота № 1 з теми «Повторення вивченого у 2 класі»
|
||||||
Аналіз контрольної роботи. Таблиці множення числа 6 і
ділення на 6
|
ТБ№1
|
|||||
Величини часу. Доба,
година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником
|
||||||
Засвоєння таблиць множення числа 6 і
ділення на 6. Задачі на спосіб зведення до
одиниці
|
||||||
Задачі та вправи на засвоєння таблиць
множення числг 6 і ділення на 6. Задачі на зведення до одиниці
|
||||||
Кратне порівняння чисел
|
||||||
Задачі на кратне порівняння та на
спосіб зведення до одиниці. Дії з іменованими числами
|
||||||
Таблиці множення числа 7 і ділення на 7
|
||||||
Задачі з буквеними даними
|
||||||
Розв'язування задач на
застосування таблиць множення і ділення. Задачі з буквеними даними
|
||||||
Вирази і задачі на засвоєння таблиць
множення числа 7 і ділення на 7
|
||||||
Залежність значення
виразу зі змінною від значення змінної самост.робота
|
||||||
Рівняння на знаходження невідомого
множника. Засвоєння таблиць множення і ділення
|
||||||
Істинні та хибні
вирази. Складання і розв'язування рівнянь. Задачі на застосування таблиць множення і ділення
|
||||||
Контрольна робота № 2 з теми «Рівняння»
|
||||||
Аналіз результатів
контрольної роботи. Таблиці множення числа 8 і ділення на 8. Розв'язування рівнянь
|
ТБ№2
|
|||||
Вправи і задачі на засвоєння
таблиць множення і ділення. Види трикутників
|
||||||
Вправи і задачі на засвоєння таблиць
множення числа 8 і ділення на 8. Задачі на знаходження невідомого діленого шляхом складання рівняння
|
||||||
Вправи і задачі на
засвоєння таблиць множення і ділення. Задачі з буквеними даними
|
||||||
Таблиці множення числа 9 і ділення на 9
|
||||||
Вправи і задачі на засвоєння таблиць
множення числа 9 і ділення на 9
|
||||||
Задачі на дві дії.
Засвоєння таблиць множення і ділення. Складання задач за поданим виразом
|
||||||
Вправи і задачі на
застосування таблиць ділення і множення. Розв'язування задачі двома способами
|
||||||
Переставний закон
множення. Використання переставного закону для обчислення числових виразів
|
||||||
Сполучний закон
множення. Використання сполучного закону множення для обчислення числових
виразів і розв'язування задач
|
||||||
Властивості множення на 1 і 0, 0 на число самост.робота
|
||||||
Ділення нуля на число, ділення на 1.
Ділення рівних частин
|
||||||
Неможливість ділення на 0. Взаємозв'язок
між множенням і діленням
|
||||||
Закріплення і систематизація вивченого
|
||||||
Контрольна робота N° 3 з теми «Таблиця множення і ділення»
|
||||||
ТИСЯЧА.
НУМЕРАЦІЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. ЛІЧБА СОТНЯМИ
|
||||||
Аналіз результатів контрольної
роботи. Лічба в межах другої сотні. Утворення чисел другої сотні. Нумераційна
таблиця
|
ТБ№3
|
|||||
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду
|
||||||
Утворення трицифрових
чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Читання
трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці
|
||||||
Запис трицифрових
чисел у нумераційній таблиці.
Додавання розрядних чисел
|
||||||
Запис і читання
трицифрових чисел. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією
чисел самост.робота
|
||||||
Порівняння трицифрових
чисел. Запис трицифрових чисел у вигляді суми розрядних доданків
|
||||||
Визначення числа сотень і
десятків у трицифровому числі. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією
чисел
|
||||||
Контрольна робота № 4 з теми «Нумерація
трицифрових чисел»
|
||||||
Аналіз контрольної
роботи. Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини. Креслення
відрізків заданої довжини
|
||||||
Міри довжини. Кілометр. Порівняння
значень величини
|
||||||
Міри маси. Грам.
Співвідношення між одиницями вимірювання
|
||||||
ДОДАВАННЯ
1 ВІДНІМАННЯ В МЕЖАХ 1000
|
||||||
Додавання і віднімання
круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків із переходом через
десяток
|
||||||
Додавання і віднімання
круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці
|
||||||
Додавання виду 520 + 340
|
||||||
Усне віднімання виду 470 — 320
|
||||||
Додавання і віднімання виду 430 + 50, 760 - 400, 760 -
40
|
||||||
Закріплення вивченого.
|
||||||
Узагальнюючий урок за І семестр
|
ТБ№4
|
|||||
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО
(за підручником І.В.Грущинської)
68 годин на рік
(2 години на тиждень)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
І
семестр (32 год)
|
|||
ВСТУП
|
|||
Як людина пізнає природу?
|
|||
ВОДА
|
|||
Властивості води. Три стани води
|
|||
Вода у природі. Світовий океан, його частини
|
|||
Карта — зменшене зображення Землі
|
|||
Використання води людиною
|
|||
Охорона води
|
|||
Вода — руйнівник, вода — рятівник
|
|||
Підсумковий урок за темою «Вода»
|
|||
ПОВІТРЯ
|
|||
Властивості повітря
|
|||
Склад повітря
|
|||
Рух повітря
|
|||
Вплив повітря на природу Землі
|
|||
Охорона повітря від забруднення
|
|||
Підсумковий урок за темою
«Повітря»
|
|||
ГІРСЬКІ ПОРОДИ. ҐРУНТИ
|
|||
Поняття про гірські породи, їх
різноманітність
|
|||
Корисні копалини, способи їх
видобування
|
|||
Використання корисних
копалин у господарській діяльності. Види корисних копалин
|
|||
Ґрунт. Склад ґрунту. Значення
ґрунтів
|
|||
Родючість ґрунту. Підсумковий урок
за темою «Гірські копалини. Ґрунт»
|
|||
Письмова тематична перевірка з тем «Вода. Повітря.
Гірські породи»
|
|||
СОНЦЕ
— ДЖЕРЕЛО ЕНЕРГІЇ НА ЗЕМЛІ
|
|||
Аналіз перевірної роботи. Поняття
про енергію. Сонячна енергія та її перетворення на інші види енергії
|
ТБ №1
|
||
Значення сонячної енергії для життя на Землі
|
|||
Невичерпні джерела енергії
|
|||
Використання енергії Сонця
|
|||
Використання енергії вітру
|
|||
Використання енергії води
|
|||
Збереження тепла та електроенергії в побуті
|
|||
Підсумковий урок за темою «Сонце — джерело енергії на Землі»
|
|||
РОСЛИНИ, ТВАРИНИ І СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ
|
|||
Рослини — живі організми
|
|||
Квіткові рослини
|
|||
Письмова тематична
перевірка з тем «Сонце-джерело енергії. Рослини, тварини і середовище їх
існування»
|
|||
Аналіз перевірної роботи. Узагальнюючий урок за І семестр
|
ТБ №2
|
|
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
(за підручником О.В.Гнатюк)
34 години на рік
(1 година на тиждень)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
||
І
семестр (16 год)
|
|||||
Здоров’я людини
|
|||||
Показники здоров'я і
розвитку дитини. Практична робота. Вимірювання пульсу
|
|||||
Що впливає на здоров'я людини
|
|||||
Здоровий спосіб життя.
Практична робота. Складання правил здорового способу життя
|
|||||
Фізична складова
здоров’я
|
|||||
Природні ритми і здоров'я
|
|||||
Працездатність людини.
Практична робота. Вправи для підвищення працездатності людини
|
|||||
Активний відпочинок. Безпека під час занять спортом
|
|||||
Корисні та шкідливі мікроби. Захисні
сили організму. Профілактика інфекцій. Практична робота. Моделювання поведінки під час
епідемії грипу
|
|||||
Охайність та особиста гігієна. Догляд за одягом та взуттям
|
|||||
Вітаміни та мікроелементи
|
|||||
Продукти харчування. Харчові
отруєння. Практична робота. Визначення терміну придатності та умов
зберігання харчових продуктів за
їх маркуванням. Перша допомога при харчових отруєннях
|
|||||
Соціальна
складова здоров’я
|
|||||
Взаємодія з іншими людьми. Дружний
клас
|
|||||
Родинні стосунки. Повага і
взаєморозуміння в родині
|
|||||
Взаємодопомога членів родини
|
|||||
Що таке толерантність.
Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров'ям
|
|||||
Ефективне спілкування.
Уміння слухати. Практична робота. Як попросити про послугу чи допомогу
|
|||||
Підсумковий урок за І
семестр
|
|||||
|
Я У СВІТІ
(за підручником О.В.Тагліної, Г.Ж.Іванової)
35 годин на рік
(1 година на тиждень)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
||
І
семестр (16 год)
|
|||||
ЛЮДИНА
|
|||||
Головне чудо світу
|
|||||
Людина — невід'ємна частина живої природи
|
|||||
Як людина росте й розвивається
|
|||||
Людське «Я»
|
|||||
Зовнішність і краса людини
|
|||||
Характер людини
|
|||||
Прагнення до самостійності
|
|||||
Успіх і навчання. Учимося вчитися
|
ТБ№1
|
||||
Письмова тематична перевірка з теми «Людина»
|
|||||
Аналіз перевірної роботи. Учимося вчитися. Розвиваємо
свої здібності
|
|||||
Я — людина. Мої знання й мої досягнення
|
|||||
ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ
|
|||||
Сім'я. Склад сім'ї
|
|||||
Основні обов'язки в
сім'ї. Шанобливе ставлення до старших та інших членів сім'ї
|
|||||
Школа. Історія рідної школи.
Збереження традицій. Людські чесноти
|
|||||
Письмова тематична перевірка з теми «Людина серед
людей»
|
|||||
ЛЮДИНА У
СУСПІЛЬСТВІ
|
|||||
Аналіз перевірної роботи. Дружні стосунки
|
ТБ№2
|
||||
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
(за підручником
І.М.Веремійчика, В.П.Тименка)
35 годин на рік
(1 година на тиждень)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
|
І
семестр (16 год)
|
||||
Витинанки. Загальні
відомості про техніку і послідовність виготовлення ажурних витинанок.
Виготовлення прямокутного килимка та п'ятикутної серветки
|
||||
Витинанки. Силуетні
витинанки і послідовність дій при їх виготовленні. Виготовлення вітальної листівки
|
||||
Витинанки.
Сюжетно-декоративні витинанки. Виготовлення витинанки «Янголи»
|
||||
Мозаїка. Загальні
відомості про виготовлення мозаїки способом контурного торцювання. Основні прийоми та послідовність
виконання торцевої мозаїки. Виготовлення панно в техніці мозаїки
|
||||
Мозаїка. Створення мозаїчних
зображень суцільним торцюванням. Виготовлення панно із зображенням державної символіки
|
||||
Мозаїка з природних та
штучних матеріалів. Основні прийоми виготовлення мозаїки. Кашпо для квітів у техніці мозаїки
|
||||
Мозаїка з природних та штучних матеріалів. Виготовлення мозаїки з яєчної
шкарлупи «кракле»
|
||||
Мозаїка з природних та
штучних матеріалів. Створення мозаїки «Метелик» з насіння овочів, фруктів і злакових рослин на пластиліновій
основі
|
||||
Квілінг. Загальні відомості про техніку та основні базові форми квілінгу.
Виготовлення композиції в техніці квілінг
|
||||
Квілінг. Послідовність виготовлення виробів у техніці квілінг. Виготовлення
панно «Знаки Зодіаку»
|
||||
Оригамі. Створення об'ємних виробів у техніці оригамі. Виготовлення краба
|
||||
Оригамі. Виготовлення
об'ємних виробів у техніці оригамі на основі базової форми. Складання технічних конструкцій
|
||||
Оригамі. Створення об'ємних
виробів у техніці модульного
оригамі. Виготовлення білого птаха
|
||||
Робота з пластиліном. Вироби об'ємної форми: рельєф і барельєф. Ліплення з пластиліну
барельєфного зображення півника
|
||||
Робота з пластиліном. Виготовлення сюжетних композицій. Композиція до казки «Колобок»
|
||||
Робота з пластиліном. Способи ліплення і послідовність виготовлення
об'ємних фігур. Ліплення виробів пластичним і конструктивним способом:
рибки і пташки
|
|
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
(за підручником )
35 годин на рік
(1 година на тиждень)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
|
І
семестр (16 год)
|
||||
У майстернях графіка
та живописця
|
||||
Бесіда «В гостях у художників». Матеріали, інструменти та обладнання художника-графіка. Закріплення знань
про графічні техніки. Композиція
«Королівство Графіки»
|
||||
Вибір засобів виразності графіки
для передавання характеру форми та поверхні зображуваних об'єктів та предметів.
Композиція «Які бувають дерева»
|
||||
Елементарне поняття про ритм.
Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у графічних творах. Композиція
«Розбурхане море»
|
||||
Матеріали, інструменти та обладнання художника-живописця. Закріплення
знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр). Композиція «Дарунки осені»
|
||||
Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою.
Кольорові контрасти. Композиція «Дзвінкоголосий півник»
|
||||
Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки,
нюанси. Композиція «Сонячні квіти»
|
||||
Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми
роботи гуашевими фарбами. Композиція «Осінь золотиста барвами горить»
|
||||
Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель «по-мокрому». Виконання швидких колірних замальовок. Композиція «Дощовий день»
|
||||
У майстернях скульптора,
архітектора й народних майстрів
|
||||
Матеріали, інструменти та
обладнання художника-скульптора. Передача основної форми будови тварин у простих позах. Композиція
«Запишався наш павич»
|
||||
Виражальні можливості
об'ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображуваної поверхні. Композиція «Гарна хатка»
|
||||
Матеріали, інструменти
й обладнання художника-архітектора. Види архітектури. Композиція «Палац Снігової королеви»
|
||||
Порівняння форм, розмірів, пропорцій
споруд. Створення різних за формою та
характером будівель. Композиція «Смарагдове
місто»
|
||||
Матеріали,
інструменти й обладнання народних майстрів. Основні види
декоративно-прикладного мистецтва. Композиція «Найкращий виріб гончара» (глечик, декоративна тарілка)
|
||||
Основні види гончарного посуду,
різноманітність форм. Узгодженість декору
з формою. Композиція «Куманець»
|
||||
Актуалізація знань про елементарну
трансформацію паперу. Формування
художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. Робота в групах. «Новорічний сувенір»
|
||||
Узагальнення матеріалу за темою: «У майстернях скульптора, архітектора й
народних майстрів»
|
||||
ЕКОЛОГІЯ РІДНОГО КРАЮ
17 годин на рік
(0,5 година на тиждень)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
І
семестр (8 год)
|
|||
Тварини – частина
живої природи планети Земля
|
|||
Вступ. Життя на Землі. Життя тварин
|
|||
Світ відчуття тварин. Живі учасники кругообігу речовин.
|
|||
Тварини рідного
краю
|
|||
Безхребетні. Черви. Молюски.
|
|||
Комахи, павукоподібні,
ракоподібні
|
|||
Риби. Земноводні
|
|||
Плазуни. Птахи. Звірі
|
|||
Сезонні зміни у житті комах і
птахів.
|
|||
Сезонні зміни у житті диких
тварин.
|
КАЛІГРАФІЯ
17 годин на рік
(0,5 година на тиждень)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
І
семестр (8 год)
|
|||
ПОВТОРЕННЯ
|
|||
Повторення вивченого в другому класі. Назви ліній
графічної сітки. Букви українського алфавіту.
|
|||
Три види з’єднань букв. Списування з друкованого й
рукописного текстів.
|
|||
НАПИСАННЯ ЦИФР І
ЛІТЕР
|
|||
Малі букви. Малі букви
складної конфігурації.
|
|||
Великі літери. Великі букви з короткими горизонтальними
лініями.
|
|||
Безвідривне поєднання
трьох-чотирьох графем.
|
|||
Повторення і закріплення
написання цифр 0-9. Написання дво- й трицифрових чисел.
|
|||
Математичні знаки й символи.
|
|||
Розчерки різних видів.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий